Dostava i plaćanje

Dostava narudžbe u prosjeku traje od 2 do 4 dana, a vikendom i praznikom ne vršimo dostavu.
Izuzetak je dostava na otoke: Detaljni raspored dostave. POZOR: Na otoke koji nisu navedeni u gornjoj tablici dostavu vršimo putem Hrvatske Pošte.

  • Ponuditelj će robu ili uslugu dostaviti u dogovorenom roku.
  • Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je dostavna služba GLS.
  • Naš partner pakete dostavlja u prijepodnevnih satima na adresu navedenu prilikom vršenja narudžbe.
  • Zbog činjenice da dostavna služba GLS artikle ne dostavlja u poslijepodnevnih satima, kupac može navesti drugo ime ili adresu dostave.
  • Ukoliko ste odsutni za vrijeme dostave, odnosno ukoliko niste na predviđenoj adresi (poduzeće, ured, itd.), dostavljač će vam ostaviti obavijest s uputama za naknadno preuzimanje.
  • Ukoliko kupac robu ne preuzme u roku nekoliko dana od dana slanja, o tome mora obavijestiti ponuditelja.
  • Ponuditelj mora u tom slučaju ustanoviti koji su razlozi te pritom obavijestiti kupca.

Napominjemo da sve narudžbe isporučujemo iz Slovenije, EU. Za sve narudžbe iz država izvan EU-a na narudžbe se mogu primjenjivati uvozne naknade i obveza oporezivanja koje su naplative po prispijeću te nisu obuhvaćene troškovima dostave naplaćenima u našoj internetskoj trgovini. Ne možemo odrediti troškove carine jer se oni razlikuju za svaku državu. Ako su vam potrebne detaljne informacije o ovim troškovima, molimo kontaktirajte svoj lokalni carinski ured.

Koliko iznose troškovi dostave?

Trošak poštarine je 39,00 kn.

Prilikom dostave paket možete platiti gotovinom u gotovinskom iznosu ili kreditnom odnosno debitnom karticom. U slučaju da robu plaćate karticom (na paketomatima GLS-a robu je moguće platiti samo karticom), dodatno će vam se zaračunati troškovi provizije banke u vrijednosti 1,43 % od iznosa kupovine, a za koje će vam GLS ispostaviti račun. U slučaju neuspjelog pokušaja dostave, GLS kurir će vam ostaviti obavijest o pošiljci. Na obavijesti o primljenoj pošiljci naveden je broj paketa i telefonski broj GLS dostavne službe (+385 1 2042 672) te njihova elektronska pošta (info@gls-slovenia.com).

Preuzimanje na paketomatu:

Za povremene su pošiljatelje GLS Paketne trgovine i Paketomati odlično rješenje koje osigurava pouzdanu paketnu distribuciju. Služe kao priručne točke slanja i preuzimanja. GLS Paketne trgovine imaju jako dugo radno vrijeme, GLS Paketomati dostupni su 24 sata. Plaćanje na Paketomatima moguće je samo KARTICOM. Više o paketomatima možete pročitati OVDJE. Lokacije svih Parcel Shop poslovnica i njihovo radno vrijeme možete pogledati OVDJE.

Otkupninu paketa možete GLS kuriru platiti prilikom dostave u gotovinskom iznosu ili kreditnom / debitnom karticom. Prilikom dostave u Paketomat možete plaćati jedino karticom. U slučaju da svoju robu plaćate karticom, dodatno će vam se zaračunati troškovi provizije banke u vrijednosti 1,43 % od iznosa kupovine, a za koje će vam GLS ispostaviti račun.
U slučaju neuspjelog pokušaja dostave, GLS kurir će vam ostaviti obavijest o pošiljci. Na obavijesti o primljenoj pošiljci naveden je broj paketa i telefonski broj GLS dostavne službe (+385 1 2042 672) te njihova elektronska pošta(info@gls-slovenia.com).

Kamo sve dostavljamo naručenu robu?

Naručenu robu dostavljamo na područje Republike Hrvatske. Pakete šaljemo svakoga dana iz središnjeg skladišta koje se nalazi na adresi Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode, Slovenija.

Područje dostave

Dani dostave*

Troškovi 

Poljska

2 – 4

119 KN

Češka

2 – 4

119 KN

Slovačka

2 – 4

119 KN

Bugarska

2 – 4

225 KN

Mađarska

2 – 4

119 KN

Hrvatska

2 – 4

39 KN

Ostatak Europe

3 – 7

82 KN - 225 KN

* Očekivano vrijeme dostave u radnim danima.